ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα προϊόντα που έχετε αγοράσει είτε επειδή απλά αλλάξατε γνώμη είτε επειδή εντοπίσατε κάποιο πρόβλημα στο προϊόν.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Πρόβλημα στο Προϊόν: Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο στην περίπτωση αυτή αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος (DOA) και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο  ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή έχει εξαντληθεί  κλπ. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με αντιλογισμό χρέωσης της κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας.
  • Αλλαγή γνώμης: Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας, απλά και μόνο λόγω μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
    1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
    2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει, να μην έχει χρησιμοποιηθεί,να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών, βίδες, διακοσμητικά κ.τ.λ.).
    3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
    4. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: όλα τα προϊόντα φακών επαφής και υγρών φακών επαφής δεν επιστρέφονται.
    5. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με κάρτα χρεωστική, προπληρωμένη ή πιστωτική μέσω της VivaPayments η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω της VivaPayments με τη μέθοδο του αντιλογισμού.
    6. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. υγρά φακών επαφής κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
    7. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται αντιλογισμός συναλλαγής με αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
    8. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις
    9. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.
    10. Η πολιτική επιστροφών δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
    11. Γυαλιά οράσεως στα όποια έχουν προστεθεί οφθαλμικοί φακοί σύμφωνα με την συνταγή του πελάτη.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Παραλαμβάνουμε τα προϊόντα προς επιστροφή από το χώρο σας κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρία courier που εξυπηρετεί την περιοχή σας. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταναλωτή που τα πληρώνει στην courier τη στιγμή της παράδοσης-παραλαβής.